sobota, 10 grudnia 2011

Domowy System Zarabiania cdn


Jak interesujecie się zarabianiem w sieci to na pewno trafiliście na Domowy System Zarabiania. Sam kilka razy się na to natknąłem i powiem szczerze, że były momenty gdzie strasznie mnie kusiło żeby stać się szczęśliwym nabywcą tegoż systemu. Na szczęście jakoś oparłem się obietnicom złotych gór, które ów system nam "gwarantuje". Ktoś sobie zadał trud i stworzył filmik, na którym prezentuje cały poradnik. Zobaczcie i oceńcie sami.


 


Pozostałe artykuły związane z tematem:

2 komentarze:

  1. Ta recenzja jest bardzo ostra ale taka właśnie powinna być recenzja zwykłego oszustwa. Nie jestem posiadaczem tego dzieła ale na wielu blogach widziałem ostrzeżenie przed tym "systemem".

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed oszustwem trzeba ostrzegać. Żeby stać się posiadaczem tego systemu to trzeba wyłożyć niemałe pieniądze, a po co ludzie mają pozbywać się swoich ciężko zarobionych pieniędzy. Na wielu forach, blogach itd często skarżyły się osoby, które straciły pracę i w tym systemie upatrywały szansy na zarobek... niestety nic z tego nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń