piątek, 9 grudnia 2011

Dwa słowa wstępu

Zawsze zastanawiałem się dlaczego ludzie piszą blogi. W końcu trzeba na to poświęcić mnóstwo swojego wolnego czasu, lecz z czasem sam postanowiłem, że zacznę się udzielać w tego typu komunikacji międzyludzkiej.
Kolejne pytanie, które można sobie zadać brzmi następująco: "O czym pisać?". Ja nie miałem z tym problemu ponieważ chęć udzielania się na blogu wynikła bezpośrednio z moich przygód związanych z zarabianiem w sieci.
Jestem przekonany, że wiele osób trafiało w sieci na wpisy, które obiecywały im złote góry, niebagatelne zarobki, a przy tym ilość poświęconego czasu jaki miał się złożyć na wygenerowanie zarobku była znikoma. Otóż każdy kto trafi na mojego bloga niech zda sobie sprawę z tego, że to wszystko to fikcja, a jedynymi osobami, które zgarną z tego kasę są te osoby, który reklamują te wszystkie złote środki natychmiastowego wzbogacenia. W tym momencie gdybym był czytelnikiem niniejszego wpisu włączyłby mi się w głowie alarm mówiący: "Uważaj, to na pewno kolejny naciągacz". Ja jednak pragnę podkreślić, że wszystkie wpisy, które znajdą się na blogu będą co najwyżej propozycją wspólnego czerpania korzyści jakie niesie za sobą internet. Chodzi mi tu o korzyści zarówno rzeczowe jak i finansowe.
W chwili obecnej testuje kilka portali, które obiecują pieniądze lecz co do szczegółów to podzielę się nimi wkrótce. Każdy ten portal zostanie rzetelnie opisany, a kierował się będę jedynie własnym doświadczeniem i odczuciami. Jeżeli trafię na stronę, która proponuje realne i uczciwe formy nagradzania uczestników od razu podzielę się z Wami moimi doświadczeniami. Jeżeli sami macie pozytywne lub negatywne doświadczenia związane z "zarabianiem" w sieci to proszę o podzielenie się tą wiedzą.

W sieci jest wielu oszustów, którzy bezkarnie oszukują naiwnych ludzi. Nie bądź jednym z nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz